Aktualizace (leden 2021): Vše funguje bez omezení, problémy se mohou objevit pouze lokálně (uzavřená pošta či pobočka Zásilkovny).
Zásilky jsou stále pravidelně odesílány (většinou kolem 15. hodiny). Česká pošta i Zásilkovna fungují, i když s drobnými omezeními. Doporučujeme také volit platbu předem, aby odpadla manipulace s hotovostí. Naše banka podporuje okamžité platby, takže jsou platby z většiny bank na náš účet připisovány během několika minut (přinejhorším do druhého dne).
Doplnili jsme také nově další možnost doručení na adresu, a to prostřednictvím Zásilkovny, kdy bude pro dopravu zvolen kurýr některé z dostupných služeb DPD, inTime, atd. (automaticky podle aktuálních kapacit).
Aktuální přehled omezení (9. dubna 2020):
- U České pošty došlo k omezení provozu (zkrácená otevírací doba, někde jsou uzavřené pobočky) během nouzového stavu, zásilky jsou ale většinou bez problémů doručovány na konkrétní adresu (malé zásilky jsou často pouze vhozené do schránky).
- Zásilkovna přijímá v případě dobírky pouze platební karty, hotovostí platit nemůžete (pokud tedy platební kartu nemáte, tak prosím neobjednávejte na dobírku).
- Vzhledem k náporu na dopravce může být doručování zásilek opožděno (zatím pouze místní problém).
Situaci sledujeme a pokud by došlo k problémům, tak budete ihned informováni.